
STRATEGIA DLA POLSKIEJ TURYSTYKI
Ministerstwo Sportu i Turystyki zorganizowało we wtorek w Warszawie konferencję poświęconą strategii dla polskiej turystyki. Jej wizję nakreślił licznie przybyłym przedstawicielom samorządów, organizacji turystycznych i biznesu sekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Piotr Borys. Zaznaczył, że stworzenie strategii ma być wspólnym zadaniem resortu i całego środowiska turystycznego.
W dalszej części konferencji przedstawiono prezentacje: „Stan gospodarki turystycznej w Polsce” Huberta Gonery i „Wielkie wyprawy. Przywództwo i współpraca - inna perspektywa” Rafała Szczepanika.
Po nich organizatorzy konferencji zaprosili przedstawicieli branży turystycznej i samorządowców do dyskusji przy okrągłych stołach tematycznych (technologie w turystyce, Turystyczna Marka Polska, hotelarstwo/touroperatorzy, infrastruktura turystyczna, edukacja w turystyce, badania i dane, turystyka w JST, uzdrowiska/wellness/spa).
Na spotkaniu Stowarzyszenie Rozwoju i Współpracy Regionalnej "Olza" | Euroregion Śląsk Cieszyński, zarządcę Polskiej Marki Turystycznej Śląsk Cieszyński i koordynatora Żelaznego Szlaku Rowerowego reprezentował dyrektor biura Bogdan Kasperek. Cieszymy się, że możemy być częścią tego procesu.