Cieszyn i Český Těšín wspólnie
Numer
Wnioskodawca
Kwota dofinansowania
Źródło dofinansowania
Partnerzy
Wartość całkowita
Dziedzina
W 2019 roku w ramach czesko-polskiego projektu „Český Těšín.Cieszyn.INEurope” powstał strategiczny dokument pn. „Strategia transgranicznej współpracy Cieszyna i Czeskiego Cieszyna w kontekście rozwoju Euroregionu Śląsk Cieszyński”. Sformułowano w nim wytyczne dla dalszej współpracy. Wynika z niego, że obszar wspólnego marketingu powinien podążać w kierunku integracji wizerunku obu miast, połączonej z realizacją transgranicznych działań poprzez stworzenie wspólnego logo, a także osiągnięcia spójności w identyfikacji wizualnej obu miast i opracowanie transgranicznego planu marketingowego.
Celem więc niniejszego projektu jest opracowanie logo wraz z Księgą Znaku oraz kompleksowym Systemem Identyfikacji Wizualnej wspólnej marki Cieszyn-Český Těšín, które służyć będą budowaniu spójnego, pozytywnego wizerunku obu miast opartego na działaniach transgranicznych zmierzających do osiągnięcia możliwie największego stopnia ich integracji.