Euroregion bez nudy

Numer

CZ.11.2.45/0.0/0.0/16_010/0001914

Wnioskodawca

Regionální sdružení územní spolupráce Těšínského Slezska

Kwota dofinansowania

59 403,25 EUR

Źródło dofinansowania

Fundusz Mikroprojektów INTERREG V-A Republika Czeska – Polska

Partnerzy

Stowarzyszenie Rozwoju i Współpracy Regionalnej „Olza”

Wartość całkowita

69 886,18 EUR

Dziedzina

Promocja

Projekt polega na rozpoczęciu przedstawienia marki Śląsk Cieszyński jako marki transgranicznej. Do tej pory bowiem podejście do zarządzania marką Śląsk Cieszyński ukierunkowane było na jej rozwijane zawsze tylko po jednej stronie granicy. W projekcie realizowane są 2 główne działania: stworzenie pierwszej transgranicznej strategii marki turystycznej oraz przygotowanie wybranych narzędzi marketingowych w celu promowania turystyki transgranicznej w Euroregionie.

 

Zobacz również

FUNDUSZ MIKROPROJEKTÓW EUROREGIONU ŚLĄSK CIESZYŃSKI - TĚŠÍNSKÉ SLEZSKO.W RAMACH PROGRAMU INTERREG V-A REPUBLIKA CZESKO-POLSKIEJ

Szczegóły projektu

PiaR-EUroregion

Szczegóły projektu

Giełda Partnerstw Euroregionu ŚC-TS

Szczegóły projektu

EuroInter Cooperation 2016-2020

Szczegóły projektu

TEIN - platforma dialogu na granicy

Szczegóły projektu

Postindustrialne dziedzictwo pogranicza

Szczegóły projektu

EURO-IN.NET. Rozwijanie i wzmacnianie partnerstwa EuroInstytutu Polsko-Czesko-Słowackiego

Szczegóły projektu

Koncepcja rozwoju transgranicznej turystyki rowerowej na pograniczu polsko-czeskim

Szczegóły projektu

Nowe perspektywy! Wzmacnianie potencjału drogą do rozwoju współpracy na pograniczu polsko-czeskim

Szczegóły projektu

Dziedzictwo Kulturowe i Przyrodnicze Dla Rozwoju Pogranicza Polsko – Czeskiego „Wspólne dziedzictwo”

Szczegóły projektu