Euroregion bez nudy
Numer
CZ.11.2.45/0.0/0.0/16_010/0001914
Wnioskodawca
Regionální sdružení územní spolupráce Těšínského Slezska
Kwota dofinansowania
59 403,25 EUR
Źródło dofinansowania
Fundusz Mikroprojektów INTERREG V-A Republika Czeska – Polska
Partnerzy
Stowarzyszenie Rozwoju i Współpracy Regionalnej „Olza”
Wartość całkowita
69 886,18 EUR
Dziedzina
Promocja
Projekt polega na rozpoczęciu przedstawienia marki Śląsk Cieszyński jako marki transgranicznej. Do tej pory bowiem podejście do zarządzania marką Śląsk Cieszyński ukierunkowane było na jej rozwijane zawsze tylko po jednej stronie granicy. W projekcie realizowane są 2 główne działania: stworzenie pierwszej transgranicznej strategii marki turystycznej oraz przygotowanie wybranych narzędzi marketingowych w celu promowania turystyki transgranicznej w Euroregionie.